Klubbhuset
Klubbhus "Smiløkka": Smiløkka 5B, 3173 Vear

Klubbhuset brukes også til et begrenset antall vinterlagringplasser av biler.

For priser og avtaler kontakt leder/huskomiteen via fanen "KONTAKT".

Medlemsmøter

Åpent hus på tirsdager året rundt etter kl 18.00 hvor medlemmer er i klubbhuset til prat, en kopp kaffe eller noe fra pølsekokeren. Felles aktiviteter til klubbens beste og hyggelig samvær.

Medlemsmøter etter nærmere melding på SMS og/eller Facebook. Du kan logge deg direkte inn direkte på vår Facebookside via ikonet under på denne siden.

Aktiviteter/arrangementer

Se fane AKTIVITETER hvor du finner terminlisten. kan også lastes ned. Terminlisten er også lagt ut under fanen filer på vår Facebook-side.

Hvordan bli medlem?

Kontigenten er p.t kr 500,- pr. år. Som medlem har du flere fordeler i tillegg til å kunne delta i et kjøretøy-miljø som også har eget klubbhus på Smiløkka:

- Ukentlige uformell treff på klubbhuset vårt på Smiløkka, Vear (se over).

- Organiserte aktiviteter i regi av Tønsberg Automobilklub og andre klubber.

- Tilgang til svært gunstig LMK-forsikring gjennom IF. Gjelder både veteran-kjøretøy og såkalt klassiske kjøretøy (under 30 år gamle).

- Tilsendt vårt medlemsblad 4 ganger i året.

- Tilgang til løftebukk.

- Medlemsfordeler gjennom våre samarbeidspartnere og sponsorer.

Benytt fanen Kontakt for henvendelser. Her finner du også oppdatert informasjon over Styret i klubben som du kan kontakte for mer informasjon.